سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دله من تو رو میخواد تویه دامت افتاده
دوست دارم بدونی که پای تو کی وایستاده

از همون لحظه ی چشمای تو به چشمام افتاده
دله من بنده تو شد نازه تورو خیلی دوست داره

تو فقط بخند که من واسه دلخوشیت خوشم
پای تو گذاشتمو همش از تو میکشم…

آسمون زمین بیاد دست تو دست نمیکشم
نمیـــــــــــــگم واسه بودنت خط میکشم

حرفت همیشه با منه هر جا باشم
فکرت شک نکن من بی تو باشم

اسمت عشق منه بی تو طاقت من
کمه فکرت شده عادتـِــــــــــــ من

دله من تو رو میخواد تویه دامت افتاده
دوست دارم بدونی که پای تو کی وایستاده

از همون لحظه ی چشمای تو به چشمام افتاده
دله من بنده تو شد نازه تورو خیلی دوست داره

تو فقط بخند که من واسه دلخوشیت خوشم
پای تو گذاشتمو همش از تو میکشم

آسمون زمین بیاد دست تو دست نمیکشم
نمیـــــــــــــگم واسه بودنت خط میکشم

حرفت همیشه با منه هر جا باشم
فکرت شک نکن من بی تو باشم
اسمت عشق منه بی تو طاقت من
کمه فکرت شده عادتـِـــ من






تاریخ : جمعه 91/10/29 | 10:6 عصر | نویسنده : ناصر | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.